Top 10 beneficii aduse de certificarea cu Quality-Cert

Top 10 beneficii aduse de certificarea cu Quality-Cert

 

1.Servicii complete de certificare, inclusiv toata gama de incercari in cazul certificarii performantei produselor.

Unul dintre principalele beneficii ale certificarii cu Quality-Cert este gama completa de servicii de certificare, astfel:

  • certificarea sistemelor de management:
    • calitate: SR EN ISO 9001;
    • mediu: SR EN ISO 14001;
    • securitate si sanatate ocupationala: SR OHSAS 18001;
    • securitatea informatiei: SR EN SI/IEC 27001;
    • responsabilitatea sociala: SA 8000.

 

  • certificarea conformitatii produselor si/sau a controlului productiei in fabrica si marca CE:
    • domeniul reglementat, conform Reg. Parlamentului European nr.305/2011;
    • domeniul voluntar, conform standrdelor europene nearmonizate, standardelor romane.

 

  • testarea materialelor de constructii si pentru industria lemnului in laboratorul propriu acreditat RENAR, cu rapoarte de incercare recunoscute la nivel european si international.

 

2.Personal de o inalta competenta profesionala, reevaluat periodic (conform prevederilor articolului 9 din Legea 10/1995, modificata de Legea 13/2016).

  • peste 75 de specialisti doctori in stiinte tehnice/chimie, profesori universitari, specialisti formati de institutii de prestigiu din Uniunea Europeana- un beneficiu deloc neglijabil;
  • experti membri in comitetele tehnice ASRO, MDRAP;
  • inspectori pe domeniile de certificare instruiti in Franta, Romania, Japonia etc;
  • auditori instruiti de RENAR, CNCFMAC (Romania); AFNOR (Franta);
  • specialisti membri de asociatii profesionale din domeniul constructiilor si al materialelor de constructii.

 

3.Avantaj competitiv in atragerea de noi clienti si investitori pe pietele internationale.

  • O companie care este certificata ISO cu Quality-Cert S.A. isi asigura furnizorii si clientii ca este de incredere si ca tot ceea ce ofera este de calitate.
  • Certificarea ISO adauga un plus de valoare serviciului sau produsului are poarta marca sa.
  • Pentru clienti, certificarea ISO reprezinta siguranta ca produsul sau serviciul achizitionat intruneste calitatile specificate si ca procesele organizatiei indeplinesc cerintele definite.
  • In cazul furnizorilor, certificarea simplifica relatiile si deschide pietele prin valorificarea produselor sau serviciilor.
  • Astfel, se atrag noi clienti si investitori pe pietele nationale sau internationale, cu beneficii multiple de ambele parti.

 

4.Certificatele noastre va ofera posibilitatea participarii la licitatii organizate in statele UE si nu numai.

  • Pentru a putea participa la licitatii publice, o firma trebuie sa prezinte un “certificat ISO acreditat de Organismul National de Acreditare sau orice alt Organism similar pe plan international” sau un „certificat ISO sau echivalent”, in cazul in care in caietul de sarcini se mentioneaza acest lucru.
  • In functie de domeniul licitatiei, veti avea nevoie de certificate ISO de calitate (certificat ISO 9001), certificate ISO de mediu (certificat ISO 14001) sau certificate de sanatate si securitate ocupationala (certificat OHSAS 18001 sau ISO 45001), acestea fiind unele dintre cele mai comune.
  • Aceste certificate ISO pentru licitatii au rolul de a ajuta firmele si de a imbunatati foarte mult relatiile acestora cu partenerii si cu clientii.

 

5.Preturi avantajoase cu discount-uri mari pentru clientii nostri.

  • Suntem foarte atenti cu clientii nostri si constienti de necesitatea de a le fi mereu apoape.
  • Venim in sprijinul lor ori de cate ori este nevoie, cu solutii si strategii individuale adaptate fiecarei companii, pentru ca stim ca fiecare client este unic.
  • La baza calculului valorilor pentru activitatea de certificare stau cerintele obligatorii impuse de ghidurile IAF MD 5:2015 si IAF MD 11:2013 pentru determinarea timpului de audit, exprimat in zile/ /auditor (IAF = International Accreditation Forum).
  • Conditia fundamentala impusa in activitatea de certificare este respectarea timpului de audit calculat conform grilelor din aceste ghiduri. Astfel, putem oferi preturi avantajoase cu modalitati de plata adecvate nevoilor fiecarei organizatii.

 

 

6.Derularea activitatii de certificare se face la standarde europene in cel mai scurt timp posibil.

  • Activitatea de certificare este un proces tratat cu cea mai mare seriozitate de catre echipa Quality- Cert si se face cu onestitate si simt de raspundere.
  • Timpul este un factor deosebit de important pentru noi si pentru clientii nostri, astfel ca minimizam pe cat posibil durata intregului proces de certificare, pastrand in acelasi timp standardele si indicatiile Ghidului IAF MD11:2013 perivind reglementarea  timpului de audit.

 

 

7.Modernizarea sistemului de management, cresterea eficacitatii acestuia si diminuarea/eliminarea risurilor.

  • Unul dintre principalele beneficii ale certificarii cu Quality-Cert este modernizarea sistemului de management, pentru ca principala preocupare a unui bun manager este gasirea metodelor de crestere a afacerii si de evitare a situatiilor de de criza.
  • Acest lucru implica controlul tuturor proceselor, distribuirea si analiza datelor interne, definirea si urmarirea obiectivelor la nivelul organizatiei etc.
  • O analiza si o tratare corecta a riscurilor si oportunitatilor din cadrul unei companii stabilesc o baza pentru cresterea eficacitatii sistemului de management al calitatii, cu obtinerea de rezultate imbunatatite si prevenirea efectelor negative.
  • O abatere pozitiva ca urmare a unui risc poate crea o oportunitate, dar nu toate efectele pozitive ale riscului conduc si la oportunitati. Astfel, actiunile de tratare a opotunitatilor pot include si luarea in considerare a riscurilor asociate.
  • Gandirea pe baza de risc este esentiala pentru realizarea eficace a unui sistem de management al calitatii.

8.Derularea activitatilor de certificare se face la nivelul prevederilor standardelor SR EN ISO/CEI 17021-1:2015 pentru sistemele de management si SR EN ISO 17065:2013 pentru produse.

  • Compania noastra Quality-Cert S.A. efectueaza auditul si certificarea sistemelor de management la cel mai inalt nivel si in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO/CEI 17021-1:2015 cu respectarea urmatoarelor principii: impartialitate, competenta, responsabilitate, deschidere, confidentialitate, capacitate de raspuns la reclamatii, abordare pe bază de risc.
  • Respectarea acestor cerinte asigura faptul a organismul nostru de certificare efectueaza certificarea sistemelor de management intr-un mod competent, coerent si impartial, facilitand astfel acceptarea certificatelor  pe plan national si international.
  • Daca vorbim de produse, prin respectarea SR EN ISO/CEI 17065:2013 se demonstreaza impartial si competent valoarea certificarii,  si anume gradul de incredere si de incredintare.
  • Scopul global al certificarii produselor, proceselor sau serviciilor este de a furniza incredere tuturor parţilor interesate ca un produs, proces sau serviciu satisface cerintele specificate.

 

9.Suport profesionist pe durata derularii contractului.

  • Echipa Quality- Cert asigura sustinere si suport pe durata derularii contractului de certificare prin recomandari punctuale menite sa elimine cauzele neconformitatilor constatate.

 

 

10.Siguranta calitatii serviciului prestat.

  • Domnul Ioan Burtea- fondatorul Quality-Cert spunea ca daca faci lucrurile cum trebuie cand nimeni nu se uita, inseamna ca faci calitate.
  • Ne defineste aceasta descriere pentru ca munca noastra este depusa cu simt de raspundere si pentru ca ne satisface calitatea lucrului bine facut.
  • Stim ca succesul vine odata cu seriozitatea cu care tratezi cea mai mica problema, cautand intotdeauna solutii pentru crestere si evolutie continua.
  • Suntem partenerul dvs. de incredere si va stam la dispozitie pentru orice discutii sau informatii suplimentare http://qualitycert.ro/contact/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *